Bestand:Nieuwe-producten-bedenken-kaft.jpg

Uit Aardnoot
Versie door Martien (overleg | bijdragen) op 6 dec 2010 om 14:15 (Deze tweede editie van het boek Nieuwe Producten Bedenken (april 2009) biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten of diensten wil ontwikkelen. Gijs van Wulfen heeft een duidelijk en praktisch toepasbaar stappenplan waarmee je in twintig weken )
(wijz) ← Oudere versie | Huidige versie (wijz) | Nieuwere versie → (wijz)
Naar navigatie springen Naar zoeken springen

Nieuwe-producten-bedenken-kaft.jpg(175 × 241 pixels, bestandsgrootte: 24 kB, MIME-type: image/jpeg)

Deze tweede editie van het boek Nieuwe Producten Bedenken (april 2009) biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten of diensten wil ontwikkelen. Gijs van Wulfen heeft een duidelijk en praktisch toepasbaar stappenplan waarmee je in twintig weken aantrekkelijke productideeën kunt bedenken en uitwerken. Bovendien, en dat is misschien nog wel het belangrijkst, legt hij uit hoe je intern een breed draagvlak creëert voor je nieuwe product.

De succesvolle innovatiemethode heet VOORT® en werkt als een routekaart. Aan de hand daarvan ga je met anderen uit de organisatie op ontdekkingsreis. Deze reis bestaat uit vijf stappen: Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen, Reflecteren en Terugkeren (VOORT). Aan het eind van de reis kom je terug met zinvolle souvenirs.

Bestandsgeschiedenis

Klik op een datum/tijd om het bestand te zien zoals het destijds was.

Datum/tijdMiniatuurAfmetingenGebruikerOpmerking
huidige versie6 dec 2010 14:15Miniatuurafbeelding voor de versie van 6 dec 2010 14:15175 × 241 (24 kB)Martien (overleg | bijdragen)Deze tweede editie van het boek Nieuwe Producten Bedenken (april 2009) biedt een oplossing voor iedereen die nieuwe producten of diensten wil ontwikkelen. Gijs van Wulfen heeft een duidelijk en praktisch toepasbaar stappenplan waarmee je in twintig weken

Dit bestand wordt op de volgende pagina gebruikt:

Metadata